En Son İlk Yazım

Son blog'um. Üşengeçlik konusunda parmakla gösterilen birisi olduğumdan yıllık ödemelerini kaçırdığım kişisel sitelerim tek tek kapandı. Bu yüzden açtığım kişisel sitelerim içindeki 10larca belki daha fazla içeriğiyle internetin kara deliğine kapılıp gitti. En azından Blogspot üzerinde en azından hosting yenilenme tarihlerini takip etmem gerekmez, dedim. Eğer burada da üşenmezsem şu konularda yazmayı düşünüyorum :

Öncelikle her yerde yazılmayan içerikler yazmayı planlıyorum.
. Sosyal medya (haberleri, stratejileri, taktikleri, sırları, mantığı, kullanımı)
. Windows sorunları ve çözümleri
. Yeni çıkmış teknolojik cihazlar (incelemeleri)
. Başarı stratejileri & yorumlarım
. Her ne kadar aşırı evcimen olsam da ara sıra farklı yerlere gidiyorum canım; gittiğim yerlerden bahsederim (hiç sanmıyorum ama)
. Bilgisayardan başımı kaldırırsam kitap tanıtımları
. Ve görüp geçirdiklerimden aklımda kalan belki de hiçbir insanın yaşamadığı maceralarımı anlatacağım sizlere.

Sağlıcakla kalın şimdiden.